۲۰۲۲ اولین بررسی درایو تویوتا GR 86: دومین اقدام جذاب

2021-08-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 http://www.cnet.com/


در حال پخش:
این را تماشا کنید:

۲۰۲۲ تویوتا GR86 ساده نگه می دارد



۱:۵۰

در ده سالی که دوقلوهای تویوتا ۸۶ (neé Scion FR-S) و سوبارو BRZ راه اندازی گردیده اند ، به قطعاتی در اتوکراس ها و قفسه های جاده تبدیل گردیده اند. این کوپه های سبک وزن ، مقرون به صرفه و دیفرانسیل عقب دارای پایه ماشین کاملی است که می توان بر اساس آن ساخت. و برای دومین اقدام ۸۶ ، تویوتا چیزهای خوب بیشتری به آن می دهد بدون این که این خودرو را به طور ذاتی عالی جلوه دهد. همه پرسیده اند ، اما موتور توربوشارژر هنوز برای کارت GR 86 جدید در نظر گرفته نگردیده است. خوشبختانه ، یک موتور بوکسور تنفس طبیعی بزرگتر باعث خوشحالی بیشتر میهمانی می شود.

یک موتور ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر جدید ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۱۸۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند-۲۳ اسب بخار و ۲۸ پوند فوت بیشتر از موتور ۲٫۰ لیتری قدیمی. مهمتر از همه ، حداکثر گشتاور در ۳۷۰۰ دور در دقیقه به جای ۶،۴۰۰ دور در دقیقه در دسترس است تا بتوانید بهتر غر بزنید ، چه در شهر نگران باشید و چه در جاده مورد علاقه خود حرکت کنید.

مانند قبل ، GR 86 با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک ارائه می شود. تعویض چوب دارای یک همگام کننده کربن برای بهبود گیربکس دنده چهارم ، و یاطاقان new های جدید و مایع با ویسکوزیته کمتر برای حرکت روان تر است. اتوماتیک دارای یک مبدل گشتاور با ظرفیت بیشتر برای برخورد با نیروی رانش اضافی موتور و دیسک های کلاچ اضافی برای ارائه ویژگی های بهتر انتقال قدرت است.

برای کسانی که در مورد مصرف سوخت نگران هستند ، اعداد رسمی EPA هنوز در دسترس نیست ، اما تویوتا برآورد می کند که دفترچه راهنمای ۸۶ ، ۱۹ mpg در شهر و ۲۶ mpg در بزرگراه باز می گرداند. با استفاده از یک اتوماتیک ، برآورد ها به ۲۰ مایل در متر و بزرگراه ۳۰ مایل در متر افزایش می یابد. اگر ۸۶ خروجی را پشت سر هم با GR 86 جدید سوار می کنید ، صدای خروجی غم انگیز متوسط ​​و شلوغ تر خود را شناخته می کند. Giddy-up در ماشین جدید بسیار پر جنب و جوش است در حالی که در مسیرهای مستقیم شتاب می گیرد و از پیچ ها بیرون می آید. در همین مسیر ، اتومبیل ۲٫۰ لیتری قدیمی همیشه در بالاترین حد خود کار می کند و در میانه دور دور موتور احساس مرگ می کند.

این توربوشارژ نیست ، اما ۲٫۴ بزرگتر است. موتور لیتر قدرت ۲۲۸ اسب بخار سالم تولید می کند.


Jon Wong/Roadshow

پاسخ گاز دریچه گاز GR 86 نسبت به قبل بهتر است و تطبیق دور برای دنده های پایین را نسیم می کند ، اگرچه فاصله بین پدال ترمز و گاز نسبتاً از هم فاصله دارد. به غیر از این ، عمل تعویض مایع و پدال کلاچ نور باعث می شود GR 86 به سختی در یک مسیر محکم و هیجان زده شود.

در مورد GR 86 اتوماتیک ، گیربکس به روز گردیده دنده ها را به روشی روان و سریع تر عوض می کند ، اما به صورت دستی تغییر می کند. با دستگیره های نصب گردیده بر روی فرمان ، چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می ماند. تأخیر قابل توجهی در تغییر دستورات وجود دارد و تطبیق مجدد برای دنده پایین بسیار تیره و تار است. سیستم تعلیق جلو و عقب دو طرفه مکفرسون با فنرهای جدید با سیم پیچ های برگشتی جلو و میله های ضد رول بزرگتر همراه با دیفرانسیل لغزش محدود Torsen مانند قبل است.

لاستیک های بزرگتر و چسبناک Michelin Pilot Sport 4 در GR 86 Premium یک منظره خوش آمدید.


Jon Wong/Roadshow

یک سیستم فرمان برقی الکترونیکی جدید عمل مستقیم تری را انجام می دهد در حالی که GR 86 را به نوبه خود پرتاب می کند. مدل های اصلی بر روی چرخ های ۱۷ اینچی پره V پیچیده گردیده با لاستیک ۲۱۵/۴۵ Michelin Primacy HP سوار می شوند ، در حالی که تریم های ممتاز دارای رینگ های مشکی مات ۱۸ اینچی با لاستیک ۲۱۵/۴۰ Michelin Pilot Sport 4 هستند. ترمزها بدون تغییر با کالیپرهای تک پیستونی که دیسک های ۱۱٫۶ اینچی جلو و ۱۱٫۴ اینچی عقب را گاز می گیرند ، تغییر می کنند.

برای کنترل وزن با تقویت کننده های اضافی بدنه GR و اجزای محرک پیشرفته ، گلگیرهای سقف و جلو از آلومینیوم ساخته گردیده اند که به کاهش مرکز ثقل کوپه نیز کمک می کند. سیستم فرمان برقی فوق سبک تر از مدل قبلی است و حتی وسایل کوچکی مانند درب سوخت رزینی و قاب های صندلی جلو سبک تر برای کاهش وزن در صورت امکان استفاده می شود. نتیجه این است که وزن ۷۷ پوندی برای مدل دستی پایه ۲۰۲۲ به ۲۸۱۱ پوند افزایش می یابد. به پاسخ فرمان سریعتر است ، قسمت جلویی را به سرعت به گوشه ها منتقل می کند ، در حالی که رول بدنه حداقل است و Pilot Sport 4s همه چیز را به خوبی گیر کرده است ، به شما این امکان را می دهد که در خروجی گوشه زودتر وارد دریچه گاز شوید. GR 86 حرکتهای سریع با سرعت بالا را در کنار هم انجام می دهد و هنگام رانندگی سخت احساس امنیت می کند. بیرون آمدن از عقب به سادگی با دریچه گاز انجام می شود و کنترل آن با مقابله با زنجیر آسان است.

قدرت بیشتر و شاسی بازسازی گردیده ۸۶ جدید را به یک ستاره آهنگ تبدیل می کند.


Jon Wong/Roadshow

سوار گردیدن در اتومبیل اصلی با لاستیک های لاغر Primacy HP بیشتر یک تجربه لغزش و سر خوردن است. در هنگام چرخش ، پیچ و تاب لاستیک بیشتری وجود دارد و قابلیت پیچ خوردن کمتری دارد و به اندازه کافی در دست گرفتن نیست ، بنابراین نیاز به یک کاربرد تدریجی گاز در خارج از پیچ ها دارد. ماشین اصلی مطمئناً یک مشت سخت برای رانندگی سخت است ، اما به لطف شاسی متعادل ۸۶ در نوع خود بسیار سرگرم کننده است.

پس از یک روز لپ تاپ ، ترمزهای تستر GR 86 من علائم سایش را نشان می دهد. پدال ترمز نرم تر است و گیره محکم آنقدر وحشی نیست که قابل درک است. مسئله من این است که دوومیدانی من بسیار مختصر بود ، محدود به دو دور از مسیر کوتاه مونتیچلو در جنوب به طول ۱٫۶ مایل در صبح و یک دور از دوره کامل ۳٫۶ مایل در بعد از ظهر. این برای GR 86 خوشایند نیست که بتواند در یک جلسه معمولی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ای در یک روز پیست باز زنده بماند. مونتیچلو سواری محکمی را نشان می دهد ، اما دور از حوصله نیست. روی نوارهای پیچ دار پیاده رو ، GR 86 برای چرخاندن سرگرم کننده است ، که باید رفت و آمد منظم را بسیار جالب تر کند. صندلی های جلو به خوبی تقویت گردیده اند و سرنشینان را راحت و قفل کرده اند.

یک کابین مستقیم با صندلی های جلو راحت در داخل GR 86 جدید به استقبال شما می آید.


Jon Wong/Roadshow

آنچه هنوز برای اکثر مردم راحت نیست صندلی های عقب ۸۶ است که در بخش های پا و سر وجود ندارد. بچه ها مدیریت خواهند کرد ، اما شما احتمالاً نمی خواهید بزرگسالان را به آنجا برگردانید مگر اینکه دوست داشته باشید شاهد رنج کشیدن آنها باشید. تویوتا با تا گردیدن صندلی های عقب ، تویوتا می گوید هنوز فضای کافی برای حمل مجموعه اضافی چرخ ، جک و برخی ابزارها برای استفاده در روزهای پیست وجود دارد. کلیدهای دارای برچسب همه مدلهای GR 86 دارای نقاط هوشمند لمسی مانند چرم روی فرمان و دستگیره تعویض دکمه ، زیر بغل و تسمه جیر در قسمت بالایی درب هستند. مدلهای ممتاز به صندلی آلکانترا و چرم ، سطل جلو دو مرحله ای گرم گردیده ، پدال آلومینیومی و تزئینات مشکی و نقره ای متمایز ارتقاء یافته است.

اطلاعات سرگرمی توسط یک سیستم صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی قابل سرویس ارائه می شود که به صورت سیمی Apple CarPlay ، Android Auto ، بلوتوث ، رادیو ماهواره ای و تنظیمات صوتی شش بلندگو در خودروهای اصلی و واحد هشت بلندگو در Premium. مزایای فناوری ایمنی فعال فقط به خودروهای گیربکس اتوماتیک محدود می شود ، اما دارای ترمز اضطراری اتوماتیک استاندارد ، کروز کنترل تطبیقی ​​، هگردیدار خروج از خط و چراغ های بلند اتوماتیک می باگردید. و همچنین گلگیرهای مجدد طراحی گردیده و پانل های راکر شعله ور. درهای مشبک G-mesh علامت ۸۶ برای پیوستن خودروهای GR به تویوتا با خانواده تویوتا است ، در حالی که دریچه های گلگیر آشفتگی چاه را کاهش می دهد و دامنه های جانبی بزرگتر به بهبود ثبات خط مستقیم در سرعت های بالا کمک می کند. همه مدلهای GR 86 دارای نور کامل LED و درپوش آینه های مشکی رنگ هستند ، در حالی که اتومبیل های Premium دارای چراغ های جلوی تطبیقی ​​و اسپویلر گسترده ای هستند که قسمت عقب را بسیار شبیه به نسل قبلی استون مارتین ونتیج می کند ، که در کتاب من جالب است.

تویوتا GR 86 2022 در نوامبر به فروشندگان می رسد.


Jon Wong/Roadshow

مجری ارزشمند

هنگامی که ۲۰۲۲ GR 86 در ماه نوامبر به فروش می رسد ، مقامات تویوتا می گویند که قیمت آن با احتساب هزینه مقصد زیر ۳۰،۰۰۰ دلار خواهد بود – افزایش ناچیزی نسبت به ۸۶،۸۵۵ دلار فعلی ۸۶ MSPP اولیه. صادقانه بگویم ، مجبور گردیدن با کمی خراش بیشتر برای یک کوپه اسپرت قدرتمندتر ، خوش دست تر و با ظاهری واضح تر چیزی نیست که من بیش از حد به آن اعتراض کنم. فقط خوشحالم که تویوتا GR 86 را زنده نگه می دارد و برای بوت کردن مجدد به آن سالم می دهد. حالا ، توربو کی به اینجا می رسد؟

توجه ویراستاران: هزینه های مربوط به این داستان توسط سازنده ، که در صنعت خودرو رایج است ، پوشش داده گردید. قضاوت ها و نظرات کارکنان Roadshow متعلق به خود ما است و ما محتوای سرمقاله پولی را نمی پذیریم.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت