نیسان Z 2023 تعدادی را از دست می دهد اما خیلی بیشتر به دست می آورد

2021-08-18
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

ماشین اسپرت جدید نیسان Z 2023 تقریباً شبیه نمونه اولیه ای است که اواخر سال گذشته عرضه گردید.


کریگ کول/رودشو

زمان خوبی است که طرفدار خودروهای اسپرت ژاپنی باشید. تویوتا سوپرا بازگشت ، مزدا میاتا به همان اندازه عالی است ، شما می توانید یک Civic Type R جدید در هوندا محلی خود خریداری کنید دوقلوهای ، و سوبارو BRZ و تویوتا ۸۶ نه تنها در دسترس هستند ، بلکه به تازگی تقویت گردیده اند. نیسان Z 2023 که اولین عرضه خود را در روز سه شنبه انجام می دهد ، در هنگام فروش در بهار سال آینده ، یک انتخاب محکم دیگر در این بخش شلوغ و غیر منتظره به رانندگان خواهد داد. بیشتر. این مدل جایگزین ۳۷۰Z که برای دسترسی و آشنا ، مدرن و کلاسیک طراحی گردیده است ، دارای کاپوت بلند و عرشه ای کوتاه است که نشانه های معماری ماشین های اسپرت معمولی است. مقداری Z نسل اول در نمایه وجود دارد و چراغ های عقب از مدل Z32 دهه ۱۹۹۰ الهام گرفته گردیده اند-و واقعاً جالب به نظر می رسند. از دست دادن آن جلو پنجره مربع بزرگ غیرممکن است ، اما هنوز هم به خوبی با بقیه بدنه ادغام می شود ، بیشتر از مفهوم Z Proto که سال گذشته معرفی گردید.

Z 2023 Z در سه رنگ یکنواخت عرضه می شود: متالیک سیاه الماس ، متالیک تفنگ و متالیک رزوود. گذشته از این گزینه ها ، شش طرح دو رنگ ارائه می شود که طیف وسیعی از رنگ ها را با سقف مشکی برای برخی از زینگ های چشمی جفت می کند. رنگهای دو رنگ موجود شامل نقره ای درخشان ، بولدر خاکستری ، آبی سیران ، زرد ایکازوچی ، Passion Red TriCoat و اورست سفید مروارید TriCoat می باگردید. سواری روان تر با وجود اینکه پایه های اصلی یکسانی با نسخه قبلی خود دارد ، Z 2023 Z حدود ۸۰ درصد جدید است. سیستم تعلیق جلو دو استخوانی دارای هندسه به روز گردیده برای افزایش ثبات خط مستقیم است. شوک های تک لوله ای با قطر بزرگتر باید به بهبود کیفیت سواری در سطوح ناهموار کمک کنند. یک مهاربند برج استاندارد تجهیزات استاندارد است و ترمزهای دیسکی بزرگتر چهار چرخ با کالیپرهای قرمز در تریم Performance گنجانده گردیده است ، چرخ های Rays جعلی ۱۹ اینچی و لاستیک های با کارایی بالا Bridgestone Potenza S007. نیسان سر و صدا ندارد. سه رنگ داخلی ارائه می شود: مشکی ، قرمز و آبی تکان دهنده تکان دهنده. به اندازه یک ماشین Z ، برخی از لمس های یکپارچهسازی با سیستمعامل نیز وجود دارد. شما سه سنج آنالوگ را در داشبورد دریافت می کنید ، یکی برای تقویت ، سرعت توربو و ولتاژ. یکی دیگر از عناصر کلاسیک فرمان است که مانند وسایل نقلیه قدیمی دارای قطر مرکزی کوچک است.

طراحی داخلی این خودرو بسیار زیبا به نظر می رسد ، به ویژه در این رنگ آبی روشن.


نیسان

با این حال ، چیزی که برگشتی نیست ، فناوری داخل کابین است. یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی معمولی است ، اگرچه می توانید با ناوبری تعبیه گردیده ۹ اینچی دریافت کنید. Apple CarPlay و Android Auto توسط هر دو سیستم سرگرمی و سرگرمی پشتیبانی می شوند ، اگرچه سیستم آینه سازی قبلی تلفن های هوشمند می تواند بی سیم با صفحه نمایش بزرگتر متصل شود. همچنین یک مجموعه ساز دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی قابل تنظیم وجود دارد.

با تشکر از همه اینها ، ماشین افسانه ای نیسان Z بالاخره وارد قرن ۲۱ می شود ، اما مدارها و نرم افزارهای بیشتری برای صحبت وجود دارد. ورود بدون کلید با استارت دکمه ، کروز کنترل تطبیقی ​​، سنسورهای پارک جلو و عقب و آینه دید عقب کم نور تنها چند امکاناتی است که بدون هیچ هزینه اضافی گنجانده گردیده است.

فهرست ویژگی های ایمنی استاندارد به همان اندازه قوی است. شما مانیتورینگ نقاط کور ، هگردیدار ترافیک عقب ، نورهای بلند خودکار و موارد دیگر را دریافت می کنید. به طور کلی ، فهرست استاندارد فناوری برای یک ماشین اسپرت چندان نامناسب نیست و مطمئناً با رقبای Z رقابت می کند.

هیچ شگفتی بزرگی در اینجا وجود ندارد ، فقط عملکرد بزرگی از V6 دوقلو توربوی Z جدید است.


نیسان

با ارائه بیش از یک اسب بخار ، دو پریز برق ۱۲ ولت در Z به همراه یک جفت پورت USB وجود دارد-یک نوع A و یک نوع C مدرن تر. صندلی های قابل تنظیم استاندارد هستند ، اما می توانید برق بگیرید سطل های کارکرده در مدل پرفورمنس.

پیش از فایروال ، فقط یک موتور ارائه می شود: یک V6 3.0 لیتری توئین توربو نرم و شیرین که از مدلهای Q50 و Q60 Red Sport 400 اینفینیتی وام گرفته گردیده است . این واحد به رانندگان مقدار زیادی برای مطابقت با آن سبک ، قدرت ۴۰۰ اسب بخار قوی و ۳۵۰ پوند فوت گشتاور را ارائه می دهد. این میزان به ترتیب ۶۸ و ۸۰ در مقایسه با Nismo 370Z خروجی است. این افزایش سرعت ، سرعت ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت خودرو را تا ۱۵ درصد کاهش می دهد ، به این معنی که این حرکت را باید تقریباً ۴ ثانیه انجام دهد ، مشابه تویوتا سوپرا شش سیلندر.

این خودرو را در ایالات متحده جستجو کنید. نمایندگی در بهار آینده


نیسان

چرخش به چرخ های عقب ، رانندگان می توانند از بین دو گیربکس انتخاب کنند. یک استاندارد شش سرعته دستی استاندارد است که دارای کلاچ Exedy با کارایی بالا و محور محرک فیبر کربن است. SynchroRev Match که به رانندگان تازه کار کمک می کند تا مانند یک حرفه ای سرعت خود را پایین بیاورند ، استانداردی در تریم عملکرد بالا است. البته ، اگر سه پدال زیاد کار کنند (برای شرم!) ، همیشه می توانید یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک را انتخاب کنید که دارای ویژگی کنترل راه اندازی است. مدل عملکردی بالا همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود است ، که می دانید ، لغزش چرخ ها برای افزایش کشش محدود می شود.

جدا از نسخه ویژه Proto Spec ، که دارای مجموعه ای از لهجه های زرد ، اشعه های ۱۹ اینچی است. چرخ و تنها به ۲۴۰ دستگاه محدود می شود ، دو تریم نیسان Z 2023 ارائه می شود: اسپرت نسخه اصلی است ، در حالی که Performance بهترین نسخه است. به طور طبیعی ، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا صرفه جویی در مصرف سوخت وجود ندارد ، اما این ماشین سرگرم کننده جدید نیسان احتمالاً حدود ۴۰،۰۰۰ دلار قیمت دارد. Z جدید قرار است در بهار آینده در ایالات متحده به فروش برسد.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت