سلام مرسدس ، لطفاً اجازه دهید از واگن جدید C-Class All-Terrain پرش کنم

2021-08-19
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت


مرسدس بنز

مرسدس بنز C کلاس جدید All-Terrain این هفته را پیش از اولین حضور عمومی در نمایشگاه خودرو مونیخ در ماه آینده رونمایی کرد و یکی از عکسهای رسمی واگن بلند گردیده و بدنه را نشان می دهد با یک جهش شیرین مواجه می شویم سلام مرسدس ، اگر این را می خوانید ، من نیز باید این کار را انجام دهم. من اهمیتی نمی دهم که All-Terrain احتمالاً در ایالات متحده فروخته نمی شود. بگذارید واگن ممنوعه را پرش کنم !!! سال گذشته راهی آمریکا گردید تا واگن استاندارد را جایگزین کند. اگر ذکر نکنیم که این ایده برای واگن های خارج از جاده جدید نیست ، بدیهی است که ما بی اعتنا خواهیم بود-خودروهایی مانند آئودی آلرود ، ولوو V70 کراس کانتری و AMC ایگل همگی قبل از مرسدس هستند. با این وجود ، کلاس C کلاس تمام زمین بسیار شگفت انگیز است و این اولین بار است که مرسدس با مدلهای کوچکتر آئودی A4 آلرود و ولوو V60 کراس کانتری مبارزه می کند. [۱۹۶۵۹۰۰۴] ویژگی های منحصر به فرد استایل شامل گریل و ضربه گیر است.


مرسدس بنز

عناصر روکش پلاستیکی مشکی جدید روی طاق های چرخ ، سپرها و دامن های جانبی بسیار قابل توجه است. All-Terrain همچنین دارای سپرهای متفاوتی با عناصر صفحه اسید سقفی ، طراحی مشبک منحصر به فرد و چرخ های مخصوص مدل از ۱۷ تا ۱۹ اینچ است. مرسدس می گوید All-Terrain 0.2 اینچ بلندتر و ۰٫۸ اینچ عریض تر از واگن استاندارد کلاس C است و فاصله زمین تا ۱٫۶ اینچ افزایش یافته است.

علاوه بر ارتفاع سواری بلندتر ، All-Terrain برخی از ارتقاء عملکردی دیگر را دریافت می کند. در سیستم تعلیق چهار پیوندی انگشتان فرمان بزرگتر وجود دارد ، در حالی که سیستم تعلیق عقب یک سیستم چند پیوندی است که بر روی محور عقب نصب گردیده است ، و دمپرهای منفعل برای راحتی بیشتر در جاده و ثبات بیشتر در خارج از جاده تنظیم گردیده اند. All-Terrain همچنین دارای دو حالت جدید رانندگی Offroad و Offroad Plus است که رفتار موتور ، گیربکس ، فرمان ، سیستم چهارچرخ محرک و کنترل پایداری را تغییر می دهد. مورد اول برای جاده های “آسان” با سطوح خاکی یا سنگریزه ای است ، اما دومی برای زمین های تندتر و ناهموارتر و شامل ویژگی کنترل فرود از تپه است. All-Terrain همچنین می تواند نزدیک به ۴۰۰۰ پوند بکگردید و دارای ویژگی هایی مانند کنترل پایداری تریلر و کمک پارک تریلر است.

فضای داخلی مشابه کلاس C معمولی است.


مرسدس بنز

در غیر این صورت ، All-Terrain تقریباً مشابه واگن معمولی کلاس C است. این خودرو با موتورهای چهار سیلندر بنزینی و دیزلی که همگی دارای سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولت هستند ، عرضه می شود و البته All-Terrain به طور استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک متغیر عرضه می شود. فضای داخلی فوق العاده زیبا دارای یک خوشه سنج دیجیتالی و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی ۱۰٫۳ اینچی یا ۱۲٫۳ اینچی است که آخرین سیستم سرگرمی MBUX مرسدس را اجرا می کند. فناوری موجود شامل بهبود صندلی های ماساژور ، چراغ های جلوی LED تطبیقی ​​شیک ، به روزرسانی روی هوا و تعداد زیادی از ویژگی های کمک راننده است.

من امیدوارم که شانس فروش C-All-Terrain در آمریکا نزدیک به دو دهه است که ما آخرین بار یک واگن کلاس C را دریافت کرده ایم و آوردن همه سرزمین هم باعث افزایش این نام تجاری می شود و هم مرسدس را به رقیبی برای مدل های برتر کلاس تبدیل می کند. از طرف دیگر ، حاشیه سود این مدل مطمئناً کمتر از معادل کلاس E است ، بنابراین مورد تجاری احتمالاً بسیار سخت تر است. اما حتی اگر All-Terrain فقط برای اروپا باقی بماند ، من هنوز هم باید به آن بپردازم.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت