جنسیس GV60 یک شاسی بلند لوکس برقی بد بو است

2021-08-19
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

خوب ، این زیبا است.


پیدایش

جنسیس اولین تصاویر از شاسی بلند برقی GV60 جدید خود را در روز چهارشنبه منتشر کرد ، و بچه ها ، این عالی است. بر اساس همان معماری E-GMP مانند هیوندای Ioniq 5 و کیا EV6 ، GV60 اولین EV EV جنسیس است و به فروش می رسد سال آینده در ایالات متحده.

به دلیل معماری مشترک ، GV60 باید تقریباً اندازه Ioniq 5 و EV6 باگردید – با وجود یک کراس اوور جمع و جور ، در عکسها فریبنده کوچک است. برآمدگی کوتاه جلو و عقب فضای داخلی بیشتری را امکان پذیر می کند و چراغ های جلو و عقب از همان طراحی دو خطی استفاده می کنند که سایر خودروهای جدید جنسیس به وجود آورده اند.

GV60 اولین کاربرد یک کاپوت تاشو بر روی محصول جنسیس را نشان می دهد ، در نتیجه در قسمت جلویی بسیار تمیزتر جلوپنجره بزرگ معمولی از جنسیس است ، حتی اگر یک ماشین الکتریکی لزوماً نیازی به دهانه ای بزرگ نداشته باگردید. با این وجود ، ما عموماً آنچه را که در اینجا می بینیم ، دوست داریم ، مخصوصاً نحوه سقوط سقف و به تدریج پایین آمدن به سمت هاچ بک ، با یک دم کوچک اردکی در بالای چراغ های عقب که به ایرودینامیک کمک می کند.

 Genesis GV60

دیجیتال آینه های جانبی و چرم آبی. بله ، لطفا.


پیدایش

فضای داخلی قطعا جالبترین قسمت GV60 است و روکش تزیینات آبی که در اینجا نشان داده گردیده است ، بسیار سرد است. خوشه گیج دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی در یک محفظه بلند ارائه گردیده اند ، و توجه داشته باشید که GV60 به جای آینه های سنتی دارای دوربین های جانبی است و فیدهای آنها روی صفحه های کوچک نمایش داده می شود. به کنسول مرکزی نگاه کنید و خواهید دید که جنسیس چه چیزی را کریستال کره می نامد (احتمالاً به این دلیل که به معنای واقعی کلمه یک کره کریستالی است). این در واقع گیربکس الکترونیکی دنده است که جنسیس می گوید “بصورت بصری به رانندگان اطلاع می دهد که وسیله نقلیه برای رانندگی آماده است.” جنسیس در بیانیه ای گفت. “هنگامی که برای رانندگی آماده هستید ، کره می چرخد ​​و [gear selector] ظاهر می شود و فضای داخلی را برای تحرک آینده ایجاد می کند.”

جنسیس در حال حاضر هیچ یک از جزئیات مکانیکی GV60 را تأیید نمی کند ، اما از آنجا که پلت فرم خود را با Ioniq 5 و EV6 به اشتراک می گذارد ، باید فرض کنیم که از همان پیشرانه برقی استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که یک بسته باتری ۷۷٫۴ کیلووات ساعت بین محورها نصب می شود و هر دو پیکربندی تک و دو موتوره باید در دسترس باشند. در مورد Ioniq 5 با مشخصات ایالات متحده ، ما ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور را با موتور تک موتوره و ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۶ پوند فوت گشتاور را با آرایش دو موتوره بررسی می کنیم. GV60 همچنین باید از سیستم برقی ۸۰۰ ولت بهره مند باگردید ، به این معنی که می توان آن را به شارژر سریع ۳۵۰ کیلوواتی متصل کرد. در Ioniq 5 ، این تنظیم اجازه می دهد تا باتری تنها در مدت ۱۸ دقیقه از حالت شارژ ۱۰٪ به ۸۰٪ برسد. برای دریافت آخرین اخبار و نظرات خودرو ، دو بار در هفته به صندوق ورودی صندلی راننده بروید.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت