گفته می شود که فیس بوک گزارش خود را کنار گذاشته است که می ترسد آن را بد جلوه دهد

2021-08-21
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 012-facebook-app-logo-on-phone-2021

فیس بوک اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است ، اما این شرکت هنوز تحت نظر سیاستمداران و دیگر منتقدان است.


سارا تیو/CNET

نیویورک تایمز روز جمعه گزارش داد که فیس بوک تصمیم گرفت گزارشی در مورد پربیننده ترین مطالب در سه ماه اول سال منتشر نکند ، زیرا نگرانی هایی وجود دارد که داده ها می توانند شرکت را بد جلوه دهند.

تایمز ، به نقل از ایمیل های داخلی ، الکس شولتز ، معاون تحلیل فیس بوک و مدیر بازاریابی فیس بوک و سایر مدیران در مورد این که آیا نتایج این گزارش به تصویر فیس بوک آسیب می رساند ، بحث کردند. این گزارش نشان داد که بیشترین بازدید پیوند در سه ماهه اول یک مقاله خبری از The South Florida Sun Sentinel بود که توسط The Chicago Tribune با عنوان “پزشک سالم” دو هفته پس از دریافت واکسن COVID-19 درگذشت ، منتشر گردید. در حال بررسی علت است. ” Epoch Times ، یک رسانه راست افراطی ، همچنین نوزدهمین صفحه پرطرفدار در این پلتفرم بود. ارائه گردیده در روزهای هفته.

افشاگری ها این س questionsالات را ایجاد می کند که آیا فیس بوک به صورت انتخابی داده هایی را منتشر می کند که به شرکت کمک می کند با نگرانی هایی که محتواهای قطبی به طور گسترده در پلت فرم پخش می شود ، مبارزه کند. دولت بایدن و دیگر سیاستمداران نیز از این شبکه اجتماعی خواسته اند برای مبارزه با اطلاعات غلط COVID-19 که می تواند مردم را در واکسیناسیون دچار تردید کند ، بیشتر تلاش کند.

فیس بوک فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. اندی استون ، سخنگوی این شرکت ، در توییتی توئیت کرد که “ما در نهایت آن را نگه داشتیم زیرا اصلاحاتی وجود داشت که باید انجام دهیم.” وی همچنین اشاره کرد که پربیننده ترین تیتر از یک منبع خبری معتبر بوده است.

گزارش گردیده است که مدیران فیس بوک قبلاً نگرانی هایی را در مورد اطلاعات ابزار تجزیه و تحلیل داده ها که فیس بوک به نام CrowdTangle در اختیار دارد ، نشان می دهد که تعامل بالایی با سایت های راست گرا نشان می دهد. روز چهارشنبه ، فیس بوک برای اولین بار گزارشی را منتشر کرد که شامل چه دامنه ها ، پیوندها ، صفحات و پست هایی بود که بیشترین بازدید را در ایالات متحده در فیس بوک در سه ماهه دوم ، یعنی بین آوریل و ژوئن داشته است.

پربیننده ترین دامنه در سه ماهه دوم YouTube بود. بیشترین پیوند مشاهده گردیده مربوط به منابع فارغ التحصیلان بازیکن بود و صفحه بالای آن از یونیسف بود. پربیننده ترین پست ، تصویری از یک سخنران انگیزشی بود که از مردم در مورد اولین کلماتی که در یک حروف مشاهده می کردند س askedال می کرد. اما برخی از افراد ، از جمله برایان بولند ، معاون پیشین بازاریابی محصول در فیس بوک ، گفتند که این گزارش “شفافیتی را که وعده داده است” انجام نمی دهد ، زیرا محدودیت هایی در داده ها وجود دارد و او آنها را “بی فایده” می داند.

“پس از مطالعه وی در مطبوعات و گزارش خود به این نتیجه رسید که تمام این تلاش یک ترفند تبلیغاتی است. “

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت