پست فیس بوک که نگرانی ها در مورد واکسن COVID را افزایش می دهد در سه ماهه اول بیشترین بازدید را داشت

2021-08-24
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 012-facebook-app-logo-on-phone-2021

فیس بوک اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است ، اما این شرکت هنوز تحت نظر سیاستمداران و دیگر منتقدان است.


سارا تیو/CNET

فیس بوک در آخر هفته گفت که پربازدیدترین مطالب آن در سه ماهه اول مقاله ای در مورد پزشکی است که پس از واکسیناسیون COVID فوت کرده است ، اطلاعاتی که طبق گزارشات فیس بوک از انتشار زودتر آن خودداری کرده است زیرا نگرانی هایی در ظاهر بد این شرکت ایجاد می کند. [[۱۹۶۵۹۰۰۵] در گزارش شفافیت ، فیس بوک پیوندی به مقاله ای با عنوان “یک پزشک سالم” دو هفته پس از دریافت واکسن COVID-19 درگذشت ؛ CDC در حال تحقیق است که چرا “بیشترین محتوای آن بین ژانویه تا مارس بود. پیوند به داستانی باز نشر گردیده توسط The Chicago Tribune بود. به گفته نیویورک تایمز ، تعداد بسیار کمی از افراد به روز گردیده گزارش دادند که پزشک قانونی شواهد کافی برای تعیین اینکه آیا واکسن عامل مرگ پزشک است پیدا نکرده است.

Epoch Times ، یک رسانه راست افراطی ، نوزدهمین صفحه پرطرفدار در این پلتفرم بود.

تعهد فیس بوک به شفافیت تقریباً با اطمینان به چالش کشیده می شود ، زیرا داده ها منتشر گردیدند پس از گزارش نیویورک تایمز ، این شرکت ابتدا اطلاعات را به دلیل نگرانی از تصویر خود کنار گذاشت. این افشاگری س questionsالاتی را در مورد اینکه آیا شبکه اجتماعی به طور انتخابی داده هایی را منتشر می کند که به آن کمک می کند با نگرانی های مربوط به انتشار محتوای قطبی به طور گسترده در این پلت فرم مبارزه کند ، ایجاد می کند.

این شبکه اجتماعی مورد هدف سیاستمداران و فعالانی قرار گرفته است که می گویند به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط ، سخنان نفرت انگیز و سایر مطالب مشکوک اجتماعی کار نمی کند. دولت بایدن از فیس بوک خواسته است که برای مبارزه با اطلاعات غلط COVID-19 که می تواند مردم را در واکسیناسیون دچار تردید کند ، بیشتر تلاش کند.

فیس بوک به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

اندی استون ، سخنگوی این شرکت ، در توییتی توئیت کرد که “ما در نهایت [the information] را نگه داشتیم زیرا اصلاحاتی وجود داشت که باید انجام دهیم.”

روزنامه تایمز روز جمعه گزارش داد که الکس شولتز ، مدیر بازاریابی فیس بوک و نایب رئیس تجزیه و تحلیل فیس بوک و سایر مدیران در مورد این که آیا نتایج گزارش سه ماهه اول به تصویر فیس بوک آسیب می رساند ، بحث کردند.

گزارش گردیده است که مدیران فیس بوک قبلاً در مورد اطلاعات CrowdTangle ، یک ابزار تجزیه و تحلیل داده متعلق به شرکت که نگرانی بالایی از سایت های راست گرا نشان می دهد ، ابراز نگرانی کرده اند.

روز چهارشنبه ، فیس بوک برای اولین بار گزارشی را منتشر کرد که شامل چه دامنه ها ، پیوندها ، صفحات و پست هایی بود که در سه ماهه دوم بیشترین بازدید را در ایالات متحده در فیس بوک داشتند. پربیننده ترین دامنه در دوره آوریل-ژوئن YouTube و بیشترین پیوند مربوط به منابع فارغ التحصیلان Player بود. صفحه بالا از یونیسف بود. پربیننده ترین پست ، تصویری از یک سخنران انگیزشی بود که از مردم در مورد اولین کلماتی که در یک حروف مشاهده می کردند س askedال می کرد. اما برخی افراد ، از جمله برایان بلند ، معاون پیشین بازاریابی محصولات در فیس بوک ، گفتند که این گزارش “شفافیتی را که وعده می دهد” انجام نمی دهد ، زیرا محدودیت هایی در داده ها وجود دارد و او آنها را “بی فایده” می داند.

“پس از خواندن بولند در یک پست متوسط ​​گفت: “از طریق بیانیه مطبوعاتی و خود گزارش ، من از این راه دور گردیدم و معتقدم که تمام این تلاش یک ترفند روابط عمومی است.” تبلیغات روی این پلت فرم و برای محققان آلمانی که به دنبال الگوریتم استفاده گردیده توسط اینستاگرام ، سایت اشتراک عکس شرکت هستند.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت