خبر فشار دادن پنجه ها: ولگرد، بازی ویدیویی که مورد توجه گربه ها (و انسان هایشان) است | بازی ها

2022-08-02
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از تکنا شاید این مطالب برایتان مفید باشد به گزارش سرویس اخبار فناوری پایگاه خبری عصر فناوری ، دبلیووقتی یک بازی ویدیویی ما را مجبور می کند به عنوان یک حیوان بازی کنیم، معمولاً یک موجود کارتونی روانگردان مانند کراش باندیکوت یا سونیک جوجه تیغی است. به ندرت ما ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از تکنا

به گزارش سرویس اخبار فناوری پایگاه خبری عصر فناوری ،

دبلیووقتی یک بازی ویدیویی ما را مجبور می کند به عنوان یک حیوان بازی کنیم، معمولاً یک موجود کارتونی روانگردان مانند کراش باندیکوت یا سونیک جوجه تیغی است. به ندرت ما واقعاً مانند یک حیوان رفتار می کنیم، اگرچه وقتی این کار را می کنیم، ممکن است خنده دار باشد: برای مثال، در فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ بازی Untitled Goose Game غازی بدجنس بوق می زند، نوک می زند و راهش را در اطراف دهکده ای از انسان های عصبانی تعقیب می کند. Stray که هفته گذشته منتشر شد، ما را به بازی به عنوان حیوان مورد علاقه اینترنت، یک گربه، مشغول می‌کند که کارهای مربوط به گربه را انجام می‌دهد: پشت بام‌ها، چرت زدن روی کوسن‌های دنج، بیرون انداختن اشیا از قفسه‌ها بدون هیچ دلیل قابل تشخیصی.

بازیکنان و منتقدان Stray را به چالش کشیده اند. زوج پتا آن را دوست دارد. اما جمعیت گربه سانان را نیز به دست آورده است. بازیکنان تصاویر و ویدیوهایی از گربه‌های خود در حال تماشای بازی ارسال می‌کنند که ظاهراً مجذوب حرکت و میوهای واقعی گربه مجازی شده‌اند. حساب توییتر @CatsWatchStray اکنون صدها مورد از آنها را گردآوری کرده است.

سوان می‌گوید: «وقتی طولانی روی یک بازی کار می‌کنید، واقعاً دیدگاه خود را از دست می‌دهید، بنابراین دیدن عکس‌العمل‌های مردم و مهم‌تر از آن واکنش گربه‌هایشان، پس از انجام بازی این هفته، تجربه‌ای بسیار ارزشمند و سورئال برای کل تیم بوده است». Martin-Rage، تهیه‌کننده استودیوی توسعه‌دهنده بازی BlueTwelve، مستقر در مونپلیه، فرانسه.

Stray از سال ۲۰۱۵ در دست ساخت است. بنیانگذاران BlueTwelve Studios، Colas Koola و Vivien Mermet-Guyenet، که توسط Koola و Viv ساخته می شوند، مجذوب شهر دیواری کولون، منطقه اسرارآمیز، مشهور، بی قانون و آفتاب گیر هنگ کنگ شدند. در سال ۱۹۹۴ تخریب شد. آنها احساس کردند که عمودی بودن، رمز و راز و مسیرهای پنهان چنین محیطی به خوبی به عنوان یک گربه سان کنجکاو به اکتشاف کمک می کند، و بنابراین مفهوم بازی متولد شد. Stray سرانجام در سال ۲۰۲۰ و پس از آن که ناشر arthouse Annapurna Interactive آن را انتخاب کرد، معرفی شد.

الهام بخش اصلی … مورتاگ.
الهام بخش اصلی … مورتاگ گربه. عکس: Annapurna Interactive

از تمام جزئیات جذاب – مانند نحوه خراشیدن گربه روی هر سطح پارچه ای موجود – مشخص است که این بازی توسط افراد گربه ساخته شده است. در واقع، این تیم در طول توسعه طولانی Stray توسط گربه‌های خود الهام گرفته و از آنها تسلی می‌گرفت. مارتین-ریج می‌گوید: «یکی از گربه‌های بنیانگذار، مورتاگ، الهام‌بخش اصلی تصاویر قهرمان بود. او در خیابان های مونپلیه پیدا شد و از ابتدای پروژه اینجا بوده است. او در تمام مدت زیر چشمان ما بود و به روش خاص خود منبع ثابتی از الهام و حمایت بوده است. در حالی که قهرمان داستان یک کپی کربن نیست، به نظر می رسد مورتا از نتیجه خوشحال است.

حتی گربه هایی در دفتر با آنها بودند – که گاهی اوقات به معنای یک محیط کاری نسبتاً آشفته بود. سوان توضیح می‌دهد: «ما دو گربه داریم که تقریباً هر روز در استودیو با ما کار می‌کنند: جون، که متعلق به کلارا هنرمند سطح است، و گربه اسفنکس بی‌مو، اسکار، متعلق به میکو، انیماتور اصلی گربه‌ها». آنها بسیار پر جنب و جوش هستند که به تیم اضافه شده اند و ما آنها را بسیار دوست داریم، حتی زمانی که دکمه پاور کامپیوتر را درست زمانی که می خواهیم کارمان را ذخیره کنیم، می گذارند.”

گربه ولگرد در بازی به یک ربات سلام می کند.
جزئیات جذاب … گربه بازی Stray به یک ربات سلام می کند. عکس: Annapurna Interactive

گربه خودم – کیم، یک صلیب بنگالی نه ساله که از صداهای مرموز در نیمه شب لذت می برد تا زمانی که مجبور شدم بیایم و تحقیق کنم – زمانی که بازی Stray را بازی می کردم کاملاً اذیت نمی شد، زیرا او مخالف است و این کار را انجام می دهد. هرگز کاری را انجام ندهید که ارزش رسانه های اجتماعی را داشته باشد تا من را راضی کند. تماشای کلیپ‌هایی از گربه‌های دیگران که گوش‌هایشان را تکان می‌دهند و صفحه را با پنجه‌ای کنجکاو بررسی می‌کنند، لذت بخش بوده است. مارتین-ریج می‌گوید: «لحظه‌ای واقعاً خوب بود که دیدیم گربه‌های اداری به گربه روی صفحه واکنش نشان می‌دهند. این به ما احساس خوبی داد که در مسیر درستی پیش می رویم. و وقتی دیدیم که بسیاری از حیوانات خانگی بازیکنان دیگر این واکنش‌های شدید را نشان می‌دهند – سعی می‌کنند گربه را روی صفحه بازی کنند، بگیرند و با آن ارتباط برقرار کنند – بسیار خوشحال شدیم.

ما امیدواریم که گربه‌ها به اندازه صاحبانشان از ولگردی لذت ببرند. من پیام‌هایی را دیده‌ام که در آن مردم می‌گویند پس از پایان بازی، فقط می‌خواهند گربه‌هایشان را در آغوش بگیرند و واقعاً این بهترین واکنشی بود که می‌توانستیم به آن امیدوار باشیم.»

این محتوا از سایت های خبری خارجی بطور اتوماتیک دانلود شده است و عصر فناوری فقط نمایش دهنده است. اگر این خبر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی مناقات دارد لطفا به ما گزارش کنید.

منبع



عصر فناوری
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت
  • maillot de foot pas cher
  • cheap nfl jerseys
  • maillot de foot pas cher