خبر هنرمندان VFX مارول رنج می برند – و شروع به صحبت کردن کرده اند

2022-08-05
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از تکنا به گزارش سرویس اخبار فناوری پایگاه خبری عصر فناوری ، ثور: عشق و تندر تایکا وایتیتی، کارگردان، مصاحبه ها را سرگرم کننده جلوه می دهد. در طول تور مطبوعاتی طولانی و اغلب خسته‌کننده که فیلمسازان برای تبلیغ آخرین فیلم‌های خود تحمل می‌کنند، وایتیتی حماقت آرام خود ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از تکنا

به گزارش سرویس اخبار فناوری پایگاه خبری عصر فناوری ،

ثور: عشق و تندر تایکا وایتیتی، کارگردان، مصاحبه ها را سرگرم کننده جلوه می دهد. در طول تور مطبوعاتی طولانی و اغلب خسته‌کننده که فیلمسازان برای تبلیغ آخرین فیلم‌های خود تحمل می‌کنند، وایتیتی حماقت آرام خود را به ویدیویی آورد که در آن صحنه‌ای را تجزیه می‌کند. فقط این بار نتیجه معکوس داد. وایتیتی تقریباً به طرز عجیبی این سوال را مطرح کرد که آیا شخصیتی به نام Korg، موجودی راک CGI که ​​او نیز بازی می‌کرد، “واقعی” به نظر می‌رسد. “آیا باید بیشتر آبی باشم؟” او درخواست کرد.

این نظر تیترها را راه اندازی کرد. وایتیتی، کارگردان، به نظر می‌رسید که به طرز بی‌رحمانه‌ای کارهای VFX فیلم خودش را مسخره می‌کند – کاری که صدها ساعت توسط هنرمندان جلوه‌های بصری به زحمت کشیده شد. بدتر شد در همان زمان، چندین موضوع Reddit ظاهر شد که تجربیات سخت هنرمندان افکت‌هایی را که در سال ۲۰۱۲ روی پروژه‌های مارول کار می‌کردند، ترسیم کرد.

کریس همسورث و تایکا وایتیتی با کت و شلوار در مقابل پوستر فیلم Thor: Love and Thunder ایستاده اند.

کریس همسورث و تایکا وایتیتی در اولین اکران فیلم Thor: Love And Thunder در سیدنی.

عکس از لیزا مری ویلیامز/گتی ایماژ

فردی که روی پروژه‌های مارول کار می‌کرد و می‌خواست نامش فاش نشود، از طریق ایمیل به CNET گفت: «کار بر روی پروژه‌های مارول به‌شدت استرس‌زا می‌شود، و این یک موضوع به‌طور گسترده در صنعت VFX شناخته شده است، این موضوع مختص هیچ خانه VFX نیست. . استانداردهای صنعت سیاست سختگیرانه ای را برای صحبت نکردن با مطبوعات دیکته می کند.

مارول و دیزنی بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

هنرمندان جلوه های بصری بیش از هر زمان دیگری مورد تقاضا هستند و به محصولات فراوانی از Marvel، Warner Bros، Sony و غیره خدمات ارائه می دهند. استودیوهای VFX با ارائه پیشنهاد بر اساس تعداد عکس‌های درخواستی استودیو، کار را ایمن می‌کنند. رقابت می تواند تهاجمی باشد. در حالی که یک پیشنهاد پایین ممکن است برنده شود، حجم کاری واقعی که تعداد عکس ها می شود می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد.

پیتر آلن گفت: “شما برای تعدادی عکس پیشنهاد می دهید و امیدوارید که به طور متوسط ​​آنها خیلی پیچیده یا دشوار نباشند، یا مشتری بیش از حد درگیر جزئیات جزئی شود و به ارسال عکس ها برای کار بیشتر ادامه دهد.” انیماتور و هنرمند VFX و مدرس سابق تولید فیلم و تلویزیون در دانشگاه ملبورن.

کار با یک خانه VFX با قیمت معین قرارداد بسته شده است. یک هنرمند افکت ممکن است ساعات طاقت‌فرسایی را برای رسیدن به تاریخ‌های سخت اکران انجام دهد، اما بدون حقوق اضافه کاری کند. اگر محصول نهایی نتواند انتظارات مخاطبان را برآورده کند، هنرمندان VFX اغلب مقصر هستند.

آلن گفت: «به‌عنوان یک رسانه بصری، جلوه‌های بصری یکی از ساده‌ترین اهداف برای طرفداران است که می‌توانند از هم جدا شوند، به‌خصوص اگر درز یا انتشار اولیه عکس‌های ناتمام وجود داشته باشد.» گربه ها و سونیک جوجه تیغی نمونه های اخیر هستند.

she-hulk-1

She-Hulk آینده قبلاً انتقادهایی را برای ظاهر CGI قهرمان خود به دنبال داشته است.

مارول استودیوز / اسکرین شات توسط CNET

با انبوهی از پروژه‌های جدید که در مراحل بعدی دنیای سینمایی مارول – جریانی ظاهراً بی‌پایان از محتوا – آماده شده‌اند، هنرمندان افکت‌ها تحت فشار شدید قرار گرفته‌اند. خانم مارول، شی هالک و ثور: عشق و تندر جدیدترین مواردی هستند که در مورد تاثیرات ابرقدرت ضعیف مورد انتقاد قرار گرفته اند.

اما اکنون، هنرمندان حیاتی برای داستان سرایی مارول در حال صحبت کردن هستند. هنرمندان VFX که از تحمل بار انتقاد از جلوه های بصری خسته شده اند، از تنبیه شرایط کاری خسته شده اند، خواستار تغییر هستند.

اگر صنعت نتواند پیشرفت های اساسی انجام دهد، مارول ممکن است با مشکل مواجه شود.

مشتری بدنام

حتی قبل از موضوعات عمومی Reddit، داستان های خودی و توییت های ویروسی، مارول به این شهرت داشت که هنرمندان VFX را به لبه پرتگاه سوق می داد. هفته های ۳۸ ساعته را فراموش کنید. یک منبع کار ۶۰ تا ۸۰ را توصیف کرد. این کار “چند ماه متوالی” به طول انجامید.

تلفات وحشیانه بود. این هنرمند افکت می‌گوید: «من مجبور بودم افرادی را که در اواخر شب پشت میزشان گریه می‌کردند، به خاطر فشار شدید ناشی از آن، دلداری بدهم، و به طور معمول همکارانی به من می‌گفتند که دچار حملات اضطرابی هستم. من شخصا از بسیاری از هنرمندان شنیده‌ام که می‌خواهند از نمایش‌های مارول در وظایف بعدی خود اجتناب کنند.»

یکی دیگر از هنرمندان VFX، که مایل بود ناشناس بماند، شرایط سختی را توصیف کرد که فراتر از ماشین مارول بود.

این هنرمند افکت به CNET گفت: من روی چندین پروژه برای مارول و دیگر فیلم‌های چادری کار کرده‌ام. “سال‌ها، ساعت‌های طولانی کار می‌کردم، اکثراً بدون مزد. دیگر نه. هیچ وقت مجانی کار نمی‌کنم، و برای یک موقعیت اضطراری یک شبانه روز کار نمی‌کنم.”

نوعی قلمرو جادویی در Marvel's Doctor Strange در Multiverse of Madness.

سکانس‌ها در Doctor Strange در Multiverse of Madness دچار تغییرات دیرهنگام شدند.

استودیو مارول

یکی از هنرمندان افکت مشکلات مارول را به سه موضوع اصلی خلاصه می‌کند: تقاضا برای دیدن کار تقریباً کامل خیلی زودتر از سایر مشتریان. محیط های پر فشار که منجر به فرسودگی شغلی و روحیه پایین می شود. و بودجه‌های کمتر، کارگران با تجربه‌تر و گران‌تر را از پروژه‌های آینده مارول بیرون می‌کشد.

حتی پس از ارائه کامل عکس‌ها، مارول ظاهراً به دلیل درخواست «تغییرات مختلف» تا زمانی که چراغ سبز دریافت کند، «بدنام» است. به همین جا ختم نمی شود. تغییرات بیشتر در یک محصول اغلب در اواخر بازی اتفاق می‌افتد، احتمالاً هفته‌ها پس از انتشار، که منجر به یک تمرین بومی اضافه‌کاری می‌شود. حتی آخرین فیلم Doctor Strange نیز دچار تغییرات دیرهنگام در سکانس‌های مربوط به VFX شد.

“ما به معنای واقعی کلمه جبران کردیم [VFX for] یکی از منابع در مورد مارول به طور کلی گفت: “حتی دیزنی پدر و مادر مارول کار کردن با آنها در فیلم های لایو اکشن آنها بسیار آسان تر است.” “

آیا خانه های VFX می توانند عقب نشینی کنند؟ نه اگر بخواهند ضرر مالی را متحمل شوند. در سال ۲۰۱۳، Rhythm & Hues، خانه تحسین شده VFX که روی ارباب حلقه ها و زندگی پی کار می کرد – که برنده اسکار بهترین جلوه های بصری شد – اعلام ورشکستگی کرد. این آخرین استودیو بزرگ مستقل VFX در لس آنجلس بود. شرکت مووینگ پیکچر، خانه جلوه‌هایی که در فیلم Spider-Man: No Way Home کار می‌کرد، در ماه جولای اعلام کرد که افزایش حقوق را در سال جاری متوقف خواهد کرد.

مارول با ارائه یک منبع به ظاهر بی پایان کار، مشتری پردرآمدی است. یکی از افکت‌نویسان می‌گوید: «مارول چندین بلاک‌باستر پشت سر هم دارد و استودیوهایی که آنها را ناراضی می‌کنند، در معرض خطر از دست دادن تعداد زیادی کار هستند. “بنابراین آنها آنقدر که در مورد سایر مشتریان انجام می دهند عقب نشینی نمی کنند.”

اندازه مارول به آن اجازه می‌دهد کار جلوه‌های مقرون‌به‌صرفه را ایمن کند، استودیو را “رشته” کند یا به سمت بهترین پیشنهاد بعدی برود. با این حال، برای برخی، کار بر روی پروژه های مارول تفاوتی با سایر فیلم های اکشن بزرگ ندارد. این در مورد مدیریت انتظارات است.

زندگی پای

استودیوی VFX پشت برنده اسکار Life of Pi ورشکست شد.

Fox 2000 Pictures

تعادل

همه گیگ های VFX یک اسلوگ بسیار زیاد نیستند. نه حتی با مارول.

هنرمند دیگری به CNET گفت: «تجربه من از کار بر روی یک فیلم مارول تقریباً مانند هر فیلم دیگری بود. آنها گفتند که در حالی که حجم کار زیاد بود، ضرب الاجل ها “مانند هر فیلم اکشن دیگری بود.”

یکی دیگر از هنرمندان VFX معتقد است که این مسئولیت بر عهده خانه های جلوه گر است تا از کارگران خود دفاع کنند، “اضافه کاری بپردازند” و “انتظارات” را مدیریت کنند، هم با مشتریان و هم با هنرمندان.

“مقصر استودیو VFX است، نه مشتری — مارول یا موارد دیگر.”

با این حال، خانه‌های کمتر تأسیس‌شده VFX ممکن است فاقد تأثیرگذاری برای محافظت از هنرمندان در برابر برنامه‌های «دیوانه‌وار» مارول باشند. یک راه حل برای این پویایی قدرت در حال حاضر شروع به آشکار شدن کرده است.

طبق گزارش Variety، یک دهه پیش، هنرمندان جلوه‌های بصری بخشی از یکی از «بزرگ‌ترین بخش‌های غیر اتحادیه‌ای در نمایش بیز» بودند. از آن زمان، اتحادیه های VFX مانند اتحاد بین المللی کارمندان صحنه تئاتر تلاش کرده اند هنرمندان جلوه های بصری را سازماندهی کنند.

یکی از افکت آرتیست ها گفت: «تجمیع اتحادیه های کارگری به طرز چشمگیری نحوه پیشنهاد پیشنهادی خانه های VFX را تغییر می دهد، زیرا آنها نمی توانند به سادگی انتخاب های ضعیف را به دست کارمندان خود بیاندازند. “این اطمینان حاصل می کند که کارمندان را نمی توان به این راحتی تحت فشار قرار داد.”

به عنوان مثال، هنرمندان انیمیشن می توانند با کمک انجمن انیمیشن در محل کار خود اتحادیه تشکیل دهند. این سازمان به عنوان یک مدافع برای اعضای خود در مورد اختلافات دستمزد و بیشتر بین کارمندان و کارفرمایان عمل می کند. استودیوهای بزرگی مانند Dreamworks و Walt Disney Animation Studios – و همچنین Marvel Animation – هنرمندان تحت پوشش این انجمن را استخدام می کنند.

آلن هنرمند VFX گفت که زمان مناسبی برای ایجاد اتحادیه سازی برای هنرمندان جلوه ها است. “در حال حاضر، تقاضای زیادی برای کارکنان وجود دارد، بنابراین فرصتی غیرعادی برای سازماندهی آن کارکنان وجود دارد، زیرا شرکت های تولید واقعا به آنها نیاز دارند.”

اما این راه حل به آسانی به هم زدن انگشتان دست نیست. برون سپاری، یا استفاده از کارگران غیر اتحادیه، راه دیگری برای استودیوها برای کاهش هزینه ها است. یکی از افکت آرتیست ها گفت: «بسیاری از استودیوها افراد را با ویزای کاری با وعده اشتغال طولانی مدت می آورند. سپس استودیوها کارمند را “آویزان” رها می کنند.

با این حال، نشانه ها می تواند برای هنرمندان جلوه ها مثبت باشد. آلن می‌گوید که سایر کارگران تولید، از جمله کارکنان فناوری اطلاعات و تدارکات، در پیوستن به انجمن انیمیشن موفق بوده‌اند، که «قبلاً فقط برای هنرمندان بود». برای متخصصان VFX، که به طور سنتی به‌عنوان صنایع دستی به جای هنرمندان در نظر گرفته می‌شوند، این می‌تواند یک «توسعه جالب» باشد.

اما مکان‌های کار فردی باید با اتحادیه‌ها موافقت کنند، این یک حفاظت خودکار برای همه کارگران نیست.»

ثور که Mjolnir را نگه داشته و برق چشمانش را روشن کرده است

کریس همسورث در نقش ثور در فیلم Thor: Love and Thunder.

مارول استودیو/یوتیوب

اثر مارول

یکی از هنرمندان افکت معتقد است که هنوز مسئولیت اعمال تغییرات خود بر عهده مارول است. این می تواند منجر به آموزش بیشتر مدیران آن در مورد فرآیند VFX شود.

یک هنرمند افکت گفت: «مدیران مارول اغلب در فرآیند VFX، چه در ابتدا و چه پس از آن، بی تجربه هستند.

آلن گفت، اگر کارگردان زمان‌های طولانی‌تری را ترجیح دهد، می‌تواند «به‌طور چشمگیری» حجم کار هنرمندان را افزایش دهد. نه تنها فریم‌های بیشتری برای ایجاد افکت‌ها وجود دارد، بلکه هرچه افکت طولانی‌تر روی صفحه باشد، باید دقیق‌تر باشند. “شات های کوتاهتر به این معنی است که می توانید چند گوشه را ببرید.”

هنرمند افکت‌ها می‌گوید مارول باید از این باور که «VFX می‌دهد» دست بردارد [it] فضای بی نهایت برای تغییر چیزها آنها می گویند مارول باید با مدیرانش همکاری کند تا تعداد تکرارها در فرآیند VFX را کاهش دهد. “با آموزش — با تجسم واضح تر و “قاطع” تر که در مراحل اولیه به کارگردان ها ارائه می شود – همه می توانند در یک صفحه باشند.

سپس، شاید هیچ کس در طول تورهای مطبوعاتی، کارش مورد انتقاد قرار نگیرد.

این محتوا از سایت های خبری خارجی بطور اتوماتیک دانلود شده است و عصر فناوری فقط نمایش دهنده است. اگر این خبر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی مناقات دارد لطفا به ما گزارش کنید.



عصر فناوری
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت

  • https://www.neuselibrary.org/maillotdefootpascher.html
  • https://www.neuselibrary.org/maillotdefootpascher2021.html
  • https://www.neuselibrary.org/maillotdefootpersonnalisé.html
  • https://luxcreo.com/maillotdefootpascher.html
  • https://luxcreo.com/maillotdefootpascher2022.html
  • https://luxcreo.com/maillotdefootpascherchine.html
  • https://zionmarket.com/cheapauthenticnfljerseyschina.html
  • https://zionmarket.com/cheapnfljerseyssupply.html
  • https://zionmarket.com/wholesalecheapnfljerseys.html
  • https://bbctribune.com/cheapnfljerseyschina.html
  • https://bbctribune.com/cheapnfljerseysfreeshipping.html
  • https://bbctribune.com/wholesalesoccerjersey.html
  • http://radioculturafoz.com.br/maillotdefootpascher.html
  • https://radioculturafoz.com.br/maillotdefootpersonnaliséspascher.html
  • https://radioculturafoz.com.br/maillotfootcoupedumonde.html
  • http://eurolux.ayz.pl/maillotdefootpascher.html
  • http://eurolux.ayz.pl/maillotfootpascher.html
  • http://eurolux.ayz.pl/maillotfootpascherthailande.html
  • http://jacovor198.198.axc.nl/cheapnbajerseys.html
  • http://jacovor198.198.axc.nl/cheapnikenbajerseys.html
  • http://jacovor198.198.axc.nl/cheapnikenfllimitedjerseys.html
  • https://ve.digital/discountnikenfllimitedjerseys.html
  • https://ve.digital/wholesalenikenfllimitedjerseys.html
  • https://ve.digital/replicanikenfllimitedjerseys.html
  • https://fgx.sfh.mybluehost.me/maillotdefootpascher.html
  • https://fgx.sfh.mybluehost.me/maillotsdefootfactory.html
  • https://fgx.sfh.mybluehost.me/maillotsdefootpascher.html
  • https://sapokone.mydome.jp/maillotdefootpascher.html
  • https://sapokone.mydome.jp/maillotsdefootpascher2022.html
  • https://sapokone.mydome.jp/maillotsdefootballthailande.html
  • https://alfahuirmasajes.com
  • https://alforaat.com
  • https://algosystems.gr
  • http://align.com.sa
  • http://allhitsstation.com
  • https://allnsoll.com
  • http://allocationassist.com
  • https://allpandas.com
  • https://alltoreal.com
  • https://alltruemen.com
  • https://alomarcenter.com
  • https://alpclips.com
  • http://alpha.acim-asso.imageinfrance.com
  • http://alpha.eurohabitat.imageinfrance.com
  • https://alphabondcleaning.com.au
  • http://al-raya.info
  • https://alrema-lany.cz
  • https://altbelly.com
  • https://alteredstatetherapy.com
  • https://altmann.com.br
  • http://alvodigital.net
  • https://alyaska.by
  • http://alyounglaw.com
  • https://amahbeauty.com
  • http://amamam.ru
  • https://amaneatingpie.co.uk
  • https://amarbazar.org
  • https://amawards.org
  • http://ambaufzuege.de
  • https://amberwoodcarpentry.com