ج. اکتبر 7th, 2022

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از تکنا

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه رادیو فناوری ،

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت تیم خود را که بر جذب مجدد مشتریان متمرکز شده بود، اخراج می‌کند. در سال 2018، غول نرم‌افزاری در ابتدا جزئیات تلاش‌های خود را برای بازگرداندن مشتریان غیر سازمانی که ناامید کرده بود، تشکیل داد و یک تیم Modern Life Experiences را تشکیل داد تا بر روی مصرف‌کنندگان حرفه‌ای (مجموعه‌کنندگان) تمرکز کند. بیزینس اینسایدر اکنون گزارش می‌دهد که مایکروسافت آن تیم را اخراج می‌کند و به حدود 200 کارمند آسیب‌دیده می‌گوید که موقعیت دیگری در شرکت پیدا کنند یا حقوقی را دریافت کنند.

در حالی که مایکروسافت به طور رسمی در مورد پایان ابتکار زندگی مدرن خود اظهار نظر نمی کند، یکی از طراحان ارشد مایکروسافت فاش کرد که این هفته در یک پست لینکدین “خبر سختی” برای تیم Modern Life Experiences وجود دارد. این خبر چند هفته پس از آن منتشر شد که مایکروسافت کمتر از 1 درصد از 180000 نفر نیروی کار خود را با کاهش مشاغل در مشاوره و راه حل های مشتری و شریک کاهش داد. مایکروسافت همچنین به دلیل کاهش سرعت استخدام در بحبوحه اقتصاد ضعیف، مشاغل آزاد را کاهش داده است.


مایکروسافت در ابتدا قصد داشت در سال 2018 مشتریان را دوباره به دست آورد.
تصویر: یوسف مهدی (توییتر)

تلاش های مصرف کننده مایکروسافت اکنون بر روی ویندوز، مایکروسافت 365، تیم های مایکروسافت برای مصرف کننده، سرفیس و البته ایکس باکس متمرکز شده است. مایکروسافت در ابتدا تیم Modern Life Experiences را در سال 2018 پس از یک دوره دشوار برای خدمات مصرف کننده خود تشکیل داد. مایکروسافت سرویس Groove Music خود را در سال 2017 قطع کرد، در همان سال رسماً Kinect را متوقف کرد و همچنین در نهایت اعتراف کرد که Windows Phone مرده است. دستگاه تناسب اندام مایکروسافت بند نیز در سال 2016 ناپدید شد، و تلاش‌ها با کورتانا از رقبا عقب افتاد تا جایی که مایکروسافت همه چیز را برای تعقیب کاربران تجاری تغییر داد. مایکروسافت حتی سخت افزار هولولنز خود را به سمت مشتریان تجاری متمرکز کرد و نشانه های جدیدی وجود دارد که هولولنز ممکن است با مشکل مواجه شود.

اگرچه مایکروسافت با اشتراک مایکروسافت 365 برای مصرف کنندگان موفقیتی را تجربه کرده است. اشتراک مصرف کنندگان مایکروسافت 365 در سه ماهه اخیر 15 درصد رشد داشته و به 59.7 میلیون نفر رسیده است. مصرف کننده اداری نیز در بحبوحه افزایش کار هیبریدی و از راه دور، سالانه 9 درصد افزایش داشته است.

اکنون همه نگاه ها به استخدام مایکروسافت مانیک گوپتا، رئیس سابق تولید Uber در سال گذشته خواهد بود. گوپتا مسئول مصرف کننده تیم های مایکروسافت، اسکایپ و گروپ می است و بر ایجاد تجربیات مصرف کننده در سراسر مایکروسافت تمرکز کرده است.

مایکروسافت در چند سال گذشته در تلاش برای به دست آوردن جوامع محبوب از جمله TikTok، Pinterest و Discord بوده است تا تلاش‌های خود را با کاربران غیرتجاری بهبود بخشد. خارج از Xbox، مایکروسافت انجمن یا سرویس اجتماعی ندارد که به طور گسترده توسط مصرف کنندگان استفاده شود و TikTok، Pinterest یا Discord می توانستند این شکاف را پر کنند. رقبایی مانند گوگل، آمازون، فیس بوک همگی اپلیکیشن های مصرف کننده بزرگی مانند یوتیوب، توییچ و اینستاگرام را به دست آورده اند و مایکروسافت همچنان در تلاش است تا پیشنهادات مصرف کننده خود را هماهنگ کند.

این مطلب از رسانه های بین المللی معتبر جمع آوری بطور خودکار شده و رسانه رادیو فناوری نقشی در تهیه و تالیف انها ندارد. رادیو فناوری تابع مقررات و آرمانهای جمهوری اسلامی ایران است بنابراین اگر این مطلب نیاز به حذف و یا ویرایش دارد به ما اطلاع دهید.

منبع



رادیو فناوری
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.